Sonntag, 25. Dezember 2011

merry Christmas !

Hey favourite people,
Hey meine Lieben,

First things first, I hope, you all had a very merry christmas, enjoyed the d-lish meals with your folks and were happy about the presents you received.
I have to say I'm very very happy. I got some really nice, lovely gifts. (Thank You) and our dinner yesterday was so so good.
For me Christmas is still a time of peace and silence. I love that everything is decorated and shines. There's always good stuff to eat, you can drink glühwein and have your friends and family around.
Ich hoffe, ihr hattet alle ein schönes, besinnliches Weihnachtsfest, habt das leckere Essen mit der Familie genossen und habt euch über die erhaltenen Geschenke gefreut.
Ich freu mich wirklich sehr. Hab ein paar tolle Sachen geschenkt bekommen (Danke nochmals) und das Abendessen gestern war zu gut.
Für mich ist Weihnachten noch immer eine Zeit des Friedens und der Stille. Ich liebe es, wenn alles dekoriert ist und leuchtet, es gibt immer (und egal wo man hingeht) was gutes zum Essen, man trinkt Glühwein und hat die Familie und Freund um sich.


STAY STYLISH