Sonntag, 29. Januar 2012

Kings in Cages

Hey lovely readers!
Hey ihr lieben Leser!

Today it's a short post but I have to show you something special. This post is about my brother and his band...unfortunaly he had to leave the band because he's now studying in Graz and is really busy. So he can't come home where all the other band members are. Thevideo I'd like to show you was filmed after there last gig together and it's simply amazing. 

Heute ist es zwar ein etwas kurzer Post aber ich möchte euch etwas besonderes zeigen. Diesen Post widme ich meinem Bruder und seiner Band....unglücklicherweise musste er die Band verlassen, da er nun in Graz studiert und ziemlich beschäftigt ist. Deshalb kann er nicht mehr so oft nach Hause kommen und nicht mit den anderen proben. Das Video das ich euch zeigen will wurde nach ihrem letzen gemeinsamen Auftritt gefilmt und es ist einfach toll. 


 Kings in Cages - A night out


My brother is the one who's singing and to his right that's my cousin....enjoy the music (:
Mein Bruder ist der Sänger und das rechts daneben ist mein Cousin....genießt die Musik (:



Love and Peace