Montag, 12. März 2012

new in : earrings

Hey everyone,
Hey ihr alle,

How are you? It's Monday (yaaay) back to school or to work. Weekend's over baby! Well, today I wanna show you some new earrings I bought recently. Everyone who knows me a little, knows that I'm pretty obsessed with earrings. I would never walk out of the house without earings. OMG I remember a day when I forgot to wear earrings, I went straight into the next shop and bought the frist pair I saw. I have a lot of earrings, and I wear almost all of them. I own a lot of golds and silvers, but also some colorful ones. I love wearing them, they make an outfit complete for me.
Wie gehts euch? Es ist ja mal wieder Montag (yaaay) auf gehts in die Schule oder zur Arbeit! Das Wochenende ist vorbei Leute! Heute möchte ich euch ein paar Ohrringe zeigen die ich mir gekauft habe. Jeder der mich etwas kennt weiß, dass ich von Ohrringen besessen bin. Ich würde nie ohne Ohrringe aus dem Haus gehen. OMG ich kann mich noch errinern als ich meine Ohrringe einmal vergessen hatte anzumachen. Ich bin in den nächsten Laden und hab mir ein neues Paar gekauft. Ich besitzte viele goldene und silberne Ohrringe, aber auch ein paar Farbkleckse lassen sich in meiner Sammlung finden, ich suche aber noch nach dem perfekten Ohrring-Ständer, also wenn wer einen Tipp hat, bitte bitte teilen!!

the longer seethrough golden ones are from H&M (for about 5€)
the orange-ish gold ones (jah, they are the same as the ones that TamiFlowers has - 4€) also H&M
the black ones are from Biba for 7€ and the silver ones from Libro for 7€ too
die langen durchsichtigen, goldenen sind von H&M für 5€
die orangen, goldenen sind ebenfalls von H&M für 4€
die schwarzen von Biba für 7€ und die silbernen von Libro für 7€


create ~ IMAGINE ~ inspire


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

looking forward to all your words . xo