Freitag, 16. November 2012

let's hope it's not too late for sunglasses!

Hey everyone,
Hey meine Lieben,

Soooo I just arrived at home, as you know I sort of moved to Klagenfurt because I go to University there. But I usually spend my weekends at home (and I'm soooo happy about that). So when I got home, I saw my beautiful (new) sunglasses. I know it's mid-november and I know the sun is barely shining but I love this little piece and I had to show you.

Japs ich bin gerade Zuhause angekommen. Wie ihr ja wisst, bin ich sozusagen nach Klagenfurt gezogen, da ich dort auf die Uni gehe, am Wochenende bin ich aber gerne zu Hause und freu mich immer sehr. Als ich heute (also gerade eben) mein Zimmer betrat, sah ich meine supersüßen Sonnenbrillen und ich muss euch diese jetzt einfach zeigen. Ich weiß... es ist Mitte November und ja ich weiß, dass die Sonne kaum zu sehen ist, aber ich zeig sie euch trotzdem, so verwirrt wie ich momentan bin vergess ich sonst nur drauf.

sunglasses from I am


have a nice evening!
x Janella

2 Kommentare:

looking forward to all your words . xo